Soluții pentru punctele de vânzare

Confort, fidelizare, personalizare.

Fie că vorbim de perioade de vârf sau o zi obișnuită din timpul săptămânii, orice afacere din zona retail are nevoie să ofere o experiență cât mai plăcută clienților – mai ales dacă vorbim despre punctele de vânzare. Acestea trebuie să faciliteze plata rapidă a produselor, să evite formarea cozilor și să garanteze că fiecare client pleacă mulțumit și revine cu plăcere.
De la sisteme POS cu touchscreen la tablete cu semnătură digitală, sertare de bani, cântare electronice, cititoare de carduri și mașini de numărat bani, soluțiile pentru punctele de vânzare sunt primul pas care te ajută să îți duci magazinul sau lanțul de magazine la următorul nivel: în viitor.

Eficientizezi fluxul de vânzare-încasare

Oferă o experiență mai plăcută atât clienților, cât și operatorilor și bucură-te de un control mai bun asupra afacerii tale.

Timp de așteptare redus

Evită formarea de cozi lungi și redu timpul de așteptare în magazin – astfel clienții tăi vor fi mai fericiți și mai loiali.

Oferte personalizate

Creează interacțiuni de calitate cu fiecare client oferindu-i exact ceea ce își dorește în funcție de achizițiile din trecut.

Implementare rapidă a programelor de fidelizare

Atrage clienți noi și păstrează-i pe cei existenți cu mecanisme simplu de implementat care recompensează fiecare achiziție.

Începe procesul de transformare digitală

Viitorul se susține cu fiecare client mulțumit

Pentru a supraviețui și pentru a continua procesul de dezvoltare, retailerii trebuie să se adapteze la ”noul normal” și să creeze procese care să îi ajute să țină pasul cu o piață în continuă schimbare: eficientizarea plății și checkout-ului, îmbunătățirea relației cu clienții și implementarea unui sistem care să se adapteze planurilor de dezvoltare ale afacerii.
Implementarea soluțiilor pentru punctele de vânzare este o strategie care oferă beneficii pentru toate părțile implicate– mai ales dacă luăm în considerare faptul că 76% din clienți doresc să petreacă cât mai puțin timp într-un magazin fizic. De ce nu ar face asta satisfăcuți atât de achiziția efectuată, cât și de experiență în sine?

Eficientizezi fluxul de vânzare-încasare

Clienții tăi nu au timp de așteptat. Ei preferă să petreacă cât mai puțin timp posibil în magazin. Cu ajutorul soluțiilor pentru puncte de vânzare te poți asigura că previi pierderea timpului și a vânzărilor cu ajutorul opțiunilor comode și rapide de vânzare– totul în timp ce clientul se simte în centrul atenției: respectat și apreciat.
De la checkout tradițional contactless la POS-uri mobile, clienții tăi se bucură de cea mai bună experiență și finalizează cât mai rapid posibil achiziția dorită, de la raft până la părăsirea magazinului. Sertarele pentru bani organizează rapid încasările în numerar, iar cititoarele de carduri, tabletele cu semnătură digitală și sistemele POS cu ecran tactil asigură înregistrarea și validarea instantă a plăților cu cardul sau telefonul mobil.

Timp de așteptare redus

Nimeni nu își dorește să aștepte la coadă indiferent de numărul de produse pe care le are în coș sau în mână. Orice minut petrecut în plus într-un magazin, supermarket sau hypermarket poate duce la crearea unei impresii mai puțin favorabile asupra clientelei tale și o poate determina să nu îți mai aleagă afacerea pe viitor.
Soluțiile pentru puncte de vânzare sunt cele care reduc la minim orice timp de așteptare: de la plată la aflarea prețului un produs, și la determinarea disponibilității acestuia pe altă culoare/mărime sau în alt magazin din lanț – totul are loc aproape instant.
Echipa ta are toate informațiile necesare la dispoziție și le poate accesa prin terminalele info-kiosk, sistemele POS touchscreen, monitoarele cu display tactil și prin verificatoarele de prețuri.
Răspunsurile prompte, procesele eficiente de plată și servirea rapidă vor fi argumente solide pentru ca cei care au cumpărat o dată să revină de fiecare dată în magazinul tău.

Oferte personalizate

Punctele de vânzare sunt perfecte pentru a crea o experiență personalizată pentru clienți. Ele reprezintă punctul final al vizitei în magazin și astfel contribuie enorm la crearea unei impresii cât mai plăcute pe termen lung,care motivează clientul să revină.
Soluțiile pentru puncte de vânzare implică și dotarea echipelor de vânzare cu tablete care pot face recomandări personalizate și conecta mai bine cu fiecare client. Folosind date din sistemul centralizat, retailerii se pot bucura de o perspectivă mai bună asupra segmentelor de clienți. Astfel echipa ta poate folosi preferințele anumitor grupe de consumatori pentru a evidenția produse selecte în funcție de gusturi personale și buget.
Un sondaj Harvard Business Review declară că 90% din clienți se așteaptă ca magazinele pe care le frecventează le cunosc deja interesele și le anticipează nevoile, construind o experiență interactivă și personalizată – un atribut care nu a fost niciodată mai important.

Implementare rapidă a programelor de fidelizare

Programele de fidelizare permit brand-urilor să se diferențieze în fața concurenței (și nu doar prin diferențele de preț) și încurajează o rată de retenție mai bună a clientelei.
Achiziția clienților noi poate fi de 7 ori mai scumpă decât retenția clienților existenți. De aceea, deși creșterea bazei de clienți noi trebuie să fie un obiectiv al strategiei de marketing, orice jucător din domeniul retail trebuie să înțeleagă că retenția clienților existenți trebuie să fie principalul punct de focus.
Soluțiile pentru puncte de vânzare promovează interacțiunea cu clienții prin 2 pași aparent simpli dar care pot fi personalizați în funcție de obiectivele de business ale afacerii: motivarea clientului de a păstra o conexiune cu brand-ul (acest lucru poate fi atins prin puncte de fidelizare obținute la fiecare achiziție și înregistrat în contul personal al clientului sau pe un card de fidelitate), iar al doilea pas este motivarea acestuia în a face o nouă achiziție (utilizarea punctelor în cadrul aceluiași magazin).
Aceste practici transformă clienții în ambasadori pentru brand: oamenii sunt de 7 ori mai dispuși să cumpere de la un brand dacă acesta este recomandat de către o persoană cunoscută – astfel programele de fidelizare îndplinesc și misiunea atragerii de clienți noi.

Programează o sesiune de consultanță