Managementul stocului din magazine:
sistem profitabil și ușor de folosit.
Nu este cea mai vizibilă încăpere, dar depozitul magazinului este incredibil de important pentru spațiile retail. El este punctul central al tuturor operațiunilor: aici se află biroul de management, aici se primesc livrările, aici se face inventarul și aici se află toate produsele neafișate la raft, dar pe care cliențiile pot solicita.
Prin implementarea soluțiilor de management dedicate depozitelor de retail, stockroom-ul susține eforturile de eficientizare, de creștere a vânzărilor și de îmbunătățire a experienței oferite cumpărătorilor.
Monitorizare cu acuratețe maximă
Perspectivă completă asupra tuturor intrărilor, comenzilor și tranzacțiilor efectuate în spațiul comercial, pentru eficiență și productivitate sporite.
Automatizare procese de inventar
Stocurile sunt refăcute la anumite praguri de inventar predeterminate și astfel este evitată pierderea clienților din cauza lipsei de stoc.
Identificare locație exactă a stocurilor
Angajații identifică mai repede locația exactă a stocurilor și susțin un proces de vânzare rapid, eficient și prietenos.
Datafeed în timp real
Orice livrare, tranzacție sau reaprovizionare este înregistrată automat și toate operațiunile sunt vizibile instant cu ajutorul unui sistem actualizat în permanență.
Începe procesul de transformare digitală
Eficientizarea depozitului: plus valoare cu tracking
și management integrate
Magazinele care se bazează pe un inventar tradițional al stockroom-ului sunt vulnerabile în fața dezechilibrului depozit plin/rafturi goale și pot pierde vânzări și clienți din cauza nesincronizării informațiilor.
Implementarea unui sistem de management al depozitului înseamnă că cele mai performante inovații tehnologice permit monitorizare centralizată, o perspectivă completă și exactă în orice moment a produselor care se află în depozit, a comenzilor în tranzit, și care notifică automat personalul când anumite produse se apropie de momentul necesar reaprovizionării.
Monitorizare cu acuratețe maximă
Acuratețea inventarului este unul dintre cei mai importanți factori de performanță pentru orice spațiu de retail: produse disponibile când ai nevoie de ele.
Inventarul poate fi administrat eficient doar cu ajutorul procedurilor bine cartografiate care combină măsuri de control cu tranzacții care au loc în timp real.
Unirea proceselor și a operațiunilor cu clienții într-o singură infrastructură digitală optimizată permite colectarea și analizarea datelor de la intrarea în stockroom până la vânzare.
De asemenea, reduce erorile umane provocate de un ritm rapid de lucru și de atenția împărțită între clienți și procese administrative.
Automatizare procese de inventar
Automatizarea la nivelul stockroom-ului oferă beneficii atât pe termen scurt, cât și pe termen lung.
Reaprovizionarea automată este unul dintre cele mai importante funcții pentru management de stoc. Cu ajutorul notificărilor automate, monitorizarea numărului de clienți și a tranzacțiilor efectuate echipa ta se poate baza în permanență pe stocurile existente.
Fiecare retailer poate seta propriile niveluri pentru inventar. Punctul de vânzare al soft-ului determină care este cel mai bun moment pentru a plasa o comandă de reaprovizionare și va face această acțiune automat atunci când este atins pragul stabilit.
Identificare locație exactă stocuri
Oricât de mic este spațiul de stockroom sau spațiul de la raft, atunci când un client se află în așteptare orice secundă în plus poate duce la pierderea unei vânzări.
Soft-ul de gestiune pentru depozit oferă o imagine concretă atât la nivel de ansamblu, cât și la nivel de produse individuale, permițând echipei de vânzări să se orienteze rapid la raft sau în spațiul de depozitare, să găsească produsele solicitate de client și să i le ofere acestuia în timp util, facilitând procesul de vânzare și îmbunătățind calitatea interacțiunilor.
Datafeed în timp real
Un depozit bazat pe date real time este un asset incredibil de valoros pentru magazin. Conform Institutului McKinsey retailerii care se bazează pe date exacte achiziționează clienți de 23 de ori mai ușor, rețin clienți de 6 ori mai ușor și sunt de 19 ori mai probabil să fie profitabile.
În retail datele în timp real încorporează informații de la casele de marcat (pe lângă cele introduse în inventar) oferind o perspectivă acutalizată în permanență asupra disponibilității stocurilor atât la raft, cât și în stockroom. Astfel echipa ta se poate baza pe informații precise, în care pot avea încredere atunci când un client are o întrebare sau solicitare legată de un produs care nu este expus, dar este de interes.
3 reguli pentru organizarea eficientă a stocului din magazine
”Stați să verific în spate…” – unul din angajații tăi tocmai a creat anumite așteptări pentru clientul care acum crede entuziasmat că în camera ”din spate” (cunoscut de profesioniști ca stockroom) se află exact produsul pe care îl caută. Ar fi bine ca această așteptare să fie îndeplinită, altfel clientul s-ar putea să nu mai revină în magazin.