Transformă experiența cumpărăturilor

cu o soluție de retail adaptată magazinului tău.

Procesează mai multe comenzi și fidelizează-ti clienții folosind o soluție profesională IT Genetics

Sistem POS

Soluții pentru punctele de vânzare

Eficientizezi fluxul de vânzare-încasare și îți controlezi mai eficient afacerea.
Reduci timpul de așteptare în magazin și îți păstrezi clienții fericiți și loiali.
Comprimă soluția la câteva echipamente sau scaleaz-o la un întreg lanț de magazine.
Poți crea mixul de echipamente unic pentru compania ta.

Sistem Self Checkout

Soluții de automatizare Self Service

Reduci numărul de casieri și scazi costurile pentru un business mai profitabil.
Automatizezi procesul de vânzare și încurajezi plata cu cardul.
Reduci cozile și timpul de așteptare la casă cu soluții simple de automatizare self service.
Integrezi ușor soluțiile de self service cu programele de contabilitate și ai un flux operațional rapid.

Soluții de mobilitate în retail

Poți face inventarul ad-hoc: verifici întregul stoc sau doar anumite loturi.
Scapi de erorile de preț care îi pot nemulțumi și pe cei mai buni clienți ai tăi.
Crești eficiența lucrătorilor cu până la 70% prin cele mai moderne mijloace de inventariere.
Alegi echipamente de scanare fixe sau mobile, în funcție de nevoile de business.

Etichete electronice

Afișează prețul corect în tot lanțul de magazine, eliminând complet erorile umane.
Coordonează în timp real prețurile din centrală cu prețurile de raft.
Aplică reduceri de preț sau semnalizează campaniile speciale, în orice moment.
Personalizează etichetele electronice cu toate informațiile dorite.

Semnalizare digitală interactivă

Comunică modern cu ajutorul soluției IT Genetics de semnalizare digitală: ecranele cu touchscreen și aplicația de administrare de la distanță.
Afișează promoții diferite pe ecrane electronice în funcție de zonă, putere de cumpărare, produse care se vând sau alte criterii care îți sporesc vânzările.
Diferențiază-te de competiție afișând informațiile în format grafic, audio sau video și administrează ușor conținutul.

scanarea unui bilet de acces la eveniment

Evenimente: control acces și vânzare bilete

Gestionează evenimentele mai ușor: de la cumpărare de bilete, la facturare, încasare, tipărire, și acces.
Folosește bilete digitale personalizate pe care le scanezi fără erori, direct la intrare.
Facilitează accesul organizatorilor cu ajutorul cardurilor de acces atât la eveniment, cât și în zona de backstage camere.

Începe procesul de transformare digitală

Soluții de inventariere a mijloacelor fixe

Inventariază de până la 3 ori mai ușor activele companiei.
Centralizează într-o singură aplicație toate activele și ține un istoric detaliat al fiecărui bun.
Etichetează toate produsele pentru identificare și localizare rapidă și adaugă toate informațiile de care ai nevoie direct pe teren, reducând erorile umane.

Soluții de fidelizare

Creează o comunitate în jurul brandului tău prin carduri de fidelizare și de reduceri.
Personalizează-le în funcție de orice mecanism de marketing ca să te diferențiezi de competiție.
Integrează-le ușor în campaniile de promovare, folosind programele din soluția de vânzări sau cele folosite în întregul lanț de magazine.

Managementul stocului din magazine

Monitorizează și gestionează stocurile cu acuratețe maximă, asigurând vizibilitatea lor în orice moment.
Automatizează procesele de inventariere pentru mai multă predictibilitate a stocurilor și pentru a le achizitiona din timp.
Ajută angajații să identifice locația exactă a stocurilor pentru un proces de vânzare mai eficient.
Ai acces la statistici și date importante în timp real.

case de marcat numerotate

Managementul rândului

Crește gradul de satisfacție al clienților optimizând traficul din magazin folosind soluții automate de queue management.
Gestioneză cu ușurință aglomerația de la orele de vârf, alocă numere de ordine, afișează în timp real ce case sunt libere și redu timpul de așteptare.
Degrevează-ți personalul de întrebările legate de organizare și permite-le să se concentreze pe servirea clienților.
Asigură-te că experiența clienților este una pozitivă și că vor râmăne fideli magazinului tău.

Întrebări frecvente legate de gestiunea magazinelor

Consultanță specializată
Lucrăm împreună cu tine ca să treci prin procesul de digitalizare cât mai ușor. Alegem împreună soluțiile de care ai nevoie, ținând cont de industrie și planurile de creștere.
Plan de optimizare
Folosim know-how-ul și experiența din practică pentru a găsi sistemul optim pentru tine. Asamblam soluțiile hardware & software și alegem producătorii pornind de la bugetul tău.

Manager de cont
Ai la dispoziție un manager de cont specializat pe verticala ta de business. Acesta cunoaște istoricul contului, cunoaște soluția folosită și vei fi în contact direct cu el pentru a rezolva orice situație.

Specialiști calificați
Vei interacționa cu consultanți certificați, cu o vastă experiență în dezvoltarea de soluții AIDC & POS, renumiți în piață pentru proactivitate și nivelul de expertiză.

Suntem alături de tine telefonic și online 24/7 și ne deplasăm direct pe teren, de fiecare dată când ai nevoie de susținere tehnică pentru a integra soluțiile propuse.
Instalare
Primești sprijin profesional pentru instalarea echipamentelor, oriunde în țară, pentru a ne asigura că înțelegi perfect soluțiile propuse și îți ușurează la maximum activitatea zilnică.
Mentenanță
Poți opta oricând pentru un abonament de suport tehnic prin care ai mereu la dispoziție un specialist gata să intervină pentru sesiuni de întreținere, customizări, testări, resetări sau training-uri complexe.
Service autorizat
Primești un diagnostic și o soluție rapidă la orice problemă apărută. Ai acces la parteneriate strategice cu principalii producători din industrie (Zebra, Citizen, Honeywell, Datalogic) și poți beneficia de contracte speciale de extindere a garanției.

Programează o sesiune de consultanță