Soluție completă pentru gestiunea depozitelor:

automatizare, monitorizare, centralizare

Orice companie care își dorește un depozit eficient are nevoie de o soluție de gestiunecomplet integrată.

Pe lângă crearea unui mediu sigur de lucru, această soluție reduce costurile de operare prin utilizarea eficientă a forței de muncă și spațiului, ajută la stabilirea locațiilor pentru anumite materiale/produse/echipamente în vederea optimizării fluxurilor din depozit și permite administratorilor să creeze planuri de organizare pentru eficientizarea spațiului disponibil.

Îmbunătățește exponențial fluxul operațional

Tehnologia software de gestiune centralizează într-o singură platformă toate informațiile despre stocuri și intrări/ieșiri până la cel mai mic detaliu.

Implementează un registru centralizat

Elimină documentația fizică sau tabelele greu de folosit – registrul depozitului este accesibil permanent de pe orice dispozitiv și din orice locație datorită gestiunii din cloud.

Informații complete și complet centralizate

Vizualizează toate informațiile într-un singur loc: logistică, achiziții, inventariere, managementul angajaților.

Creștere de până la 30% a eficienței afacerii

Folosind inteligența artificială, tehnologia cloud și procesele automatizate, eficiența depozitului crește cu până la 30%.

Începe procesul de transformare digitală

Soluția completă pentru gestiunea depozitelor

Soluția de gestiune pentru depozite (cunoscută și ca WMS – warehouse management system – sistem de administare pentru depozite) este folosită de companiile și afacerile care activează în domeniul logistic sau în orice industrie bazată pe un lanț de aprovizionare.
O tehnologie eficientă de gestiune permite managerilor de depozit și persoanelor de decizie să optimizeze toate procesele logistice și să îmbunătățească eficiența și productivitatea companiei.

Această tehnologie implică centralizarea mai multor aplicații pentru îmbunătățirea ritmului de lucru din depozit. Soluția include managementul inventarului, audit, raportare și multe alte funcționalități adaptate domeniului logistic.

Dispozitive aplicatie WMS planograma

Îmbunătățește exponențial fluxul operațional

Tehnologia cloud oferă acces simplu și sigur la toate datele din depozit de oriunde din lume atât pe PC, laptop, tabletă, cât și pe telefonul mobil prin aplicațiile special dezvoltate. Astfel afacerile pot reacționa rapid la schimbările pieței și pot gestiona mai eficient tranzacțiile printr-un inventar precis și scalabil.

Transferul de stoc are loc mai rapid – stocurile se mută într-un anumit depozit în funcție de achiziții, retururi și alte tipuri de documentație. Orice schimbare se coordonează în timp real de către echipele care se află în locațiile diferite.

Implementează un registru centralizat

Vizualizează toate operațiunile din depozit cu ajutorul unui panou de control complet centralizat și disponibil atât prin intermediul terminalelor fixe, cât și al dispozitivelor mobile: verifici profiturile și marja aferentă, vizualizezi tranzacțiile în curs de defășurare și primești notificări în timp real despre stoc.

Poți administra mai multe depozite și conecta inventarele, retururile, comenzile, achizițiile și transferurile într-un sistem de gestiune actualizat în permanență.

Interfața permite accesul din mai multe puncte, facilitând astfel colaborarea mai multor echipe prin date separate de autentificare.

Dashboard Planograma

Informații complete și complet centralizate

Implementarea soluției de gestiune pentru depozite creează o perspectivă completă asupra inventarului pe parcursul întregului lanț de aprovizionare și control total asupra tuturor operațiunilor.

Filtrele complexe din cadrul tehnologiei creează un cadru pentru gestiune mai simplă și mai clară, punând la dispoziția operatorilor opțiuni mai eficiente de sortare, adaptate nevoilor reale ale companiei.

Fiecare detaliu al proceselor operaționale este detaliat prin rapoarte complexe care susțin deciziile informate destinate eficientizării afacerii.

Creștere de până la 30% a eficienței afacerii

Erorile umane sunt de obicei principala cauză a a întârzierilor, performanțelor slabe, greșelilor de inventar sau reaprovizionare. Aceste greșeli pot include: comenzi greșite, numărători incorecte la inventar, stocuri incorect organizate.

Majoritatea depozitelor alocă de obicei mai mult de 50% din costuri bugetelor operaționale. Implementarea soluției de gestiune pe bază de inteligență artificială și tehnologie tip cloud reduce la minim implicarea angajaților în sarcini repetitive și astfel și incidența greșelilor cu consecințe grave asupra productivității din depozit(e) și gradului de satisfacție al clienților.

Rezultatul este un mediu de lucru caracterizat de un inventar perfect gestionat, sincronizare totală a tuturor părților implicate în proces, livrări mai rapide și o experiență mai bună pentru clienți.

Programează o sesiune de consultanță