Soluție de gestiune pentru inventarierea depozitelor:

eficiență, rapiditate, precizie.

Soluția de gestiune pentru inventarierea depozitelor permite echipei tale să își atingă adevăratul potențial prin automatizarea sarcinilor repetitive care nu aduc plus valoare dar consumă foarte mult timp.

Implementarea acestor soluții oferă suportul necesar afacerilor care doresc să eficientizeze procesele din depozit, să economisească timp, să îmbunătățească performanțele și să maximizeze profitul.

Zero erori și viteză sporită pentru operațiuni

Elimină erorile de inventariere și procesează rapid operațiunile de check-in și check-out necesare monitorizării fiecărui lot/produs.

Localizare rapidă a produselor

Susține eforturile echipei tale de a fi mai organizată, printr-o soluție ce localizează instant orice produs inventariat și detaliile aferente.

Actualizare rapidă, în timp real a datelor logistice

Ia cele mai bune decizii pentru afacerea ta (reaprovizionare, stocuri aproape de limită, epuizarea spațiului etc.) cu ajutorul datelor logistice actualizate în timp real.

Mai multă independență pentru angajați

Un sistem de inventariere modern și versatil ce poate fi implementat pentru orice tip de servicii logistice, care permite angajaților să lucreze independent și mai eficient.

Începe procesul de transformare digitală

Soluția completă pentru optimizarea inventarierii

Pentru companiile care activează în domeniul logistic problemele ce apar când vine vorba de inventariere par inevitabile.

Lipsa spațiului fizic, produse aflate în suprastoc, produse care nu mai sunt pe stoc și nu au fost comandate la timp ducând la întârzierea livrărilor, dificultăți în localizarea unui anumit produs – toate acestea încetinesc operațiunile, sporesc gradul de frustare al personalului și duc la clienți nemulțumiți.

Controlul inventarului este procesul care soluționează toate aceste probleme și generează un profit maxim cu o cantitate optimă de stocuri, fără un impact negativ asupra nivelului de satisfacție al clienților.

Zero erori și viteză sporită pentru operațiuni

Cu ajutorul soluțiilor de inventariere, companiile monitorizează precis și rapid toate produsele care intră sau ies din depozit, oferind informații privind statusul lor indiferent unde se află în lanțul de aprovizionare, creând o perspectivă completă a stocului disponibil, costurilor totale, valorii retail și totale, eficientizând toate procesele logistice.

Planificarea pe bază de inteligență artificială susține îmbunătățirea previziunilor legate de cerere pentru anumite produse și creează cel mai bun plan de organizare al depozitului cu ajutorul mapării precise a spațiului disponibil, generând hărți digitale care pot să ofere o perspectivă completă asupra resurselor disponibile.

Localizare rapidă a produselor

Viteza este definiția succesului atunci când vorbim despre serviciile de logistică: într-un mediu dinamic, cu sute sau mii de comenzi în fiecare zi, orice secundă în plus poate duce la pierderea unei comenzi sau la întârzieri care afectează reputația companiei.

Soluțiile de inventariere permit verificarea rapidă a loturilor și produselor individuale prin sisteme de monitorizare implementate în întregul depozit. Se creează astfel o bază de date centralizată cu fiecare produs și datele sale: localizare în depozit, furnizor, număr de comenzi, stocuri în tranzit cu numere de serie unice asociate – toate informațiile sunt disponibile cu un singur click.

Pentru mobilitate sporită, personalul este dotat cu dispozitive mobile care oferă acces instant la aceste informații prin scanarea codurilor de bare 1D, 2D sau RFID.

Produse localizate in depozit cu ajutorul tehnologiei RFID
Produse la raft

Actualizare rapidă, în timp real a datelor logistice

Inventarierea în timp real este esențială pentru optimizarea inventarului și gestionarea corectă a lanțului de aprovizionare.

Implementarea inventarierii în timp real oferă depozitelor numeroase beneficii care susțin eficiența în depozit și un grad ridicat de satisfacție în rândul clienților care primesc ce își doresc în timpul estimat: actualizări instante (fiecare utilizator poate vedea imediat update-uri efectuate de colegi eliminând riscurile operațiunilor dublate); automatizarea comenzilor de reaprovizionare prin notificări când anumite stocuri se apropie de un prag setat (se elimină problema stocului lipsă și se eficientizează procesele de comandă); informații sigure (cu ajutorul scannerelor de coduri de bare și a terminalelor mobile echipa ta primește rapid toate informațiile necesare și evită erorile umane provocate de introducerea manuală a datelor).

Mai multă independență pentru angajați

Cu o platformă complet integrată de soluții de inventariere echipa din depozit este eliberată de sarcinile repetitive, de erorile inevitabile ale muncii manuale și se bucură de un grad mai mare de independență fără implicarea constantă a unui manager care să direcționeze toate deciziile sau să răspundă la cele mai comune și repetitive întrebări (localizarea produselor, statusul stocurilor etc.).

Astfel angajații se pot concentra mai mult pe ceea ce contează – sporirea gradului de satisfacție al clienților, pot lua decizii autonome care susțin dezvoltarea afacerii și pot lucra într-un mediu eficient, transparent și organizat într-un mod care le ușurează task-urile zilnice.

Programează o sesiune de consultanță