Fidelizează-ți clienții și obține review-uri

pozitive constant și natural.

Crește eficiența afacerii tale cu soluții integrate HoReCa pentru baruri, restaurante, hoteluri și pensiuni

Soluții POS pentru restaurante, cafenele, cluburi

Automatizează gestiunea locației cu un punct de vânzare dedicat. Accesează toate datele despre rezervări, comenzi, plăți, angajați și stocuri direct din punctul de vânzare.
Preia comenzile digital cu ajutorul tabletelor pentru ospătari și trimite-le instant la bucătărie pentru a obține un timp de așteptare redus.
Vezi cât ești de profitabil accesând de pe orice dispozitiv rapoartele și analizele financiare din terminalul POS instalat în restaurant, cafenea sau club.

Soluții de mobilitate pentru restaurante

Facilitezi comunicarea dintre bucătărie și ospătari folosind tablete și terminale mobile care comunică direct, reducând erorile umane și crescând viteza de preluare a comenzilor.
Scade timpul de așteptare și crește numărul de review-uri pozitive.
Crește retenția angajaților oferindu-le un mediu de lucru modern, digital, mult mai eficient.
Oferă-le clienților tăi servicii de calitate și asigură-te că le câștigi încrederea pe termen lung.

Soluții POS pentru hoteluri și pensiuni

Folosește o soluție POS și gestionează din același loc rezervări, camere libere, mesele de la restaurant și alte servicii.
Înregistrează oaspeții sau oferă mai ușor acces la servicii extra cu soluții de self check-in și self check-out.
Controlezi ușor stocurile, furnizorii și achizițiile din POS hotel sau POS pensiune.
Ocupă-te de oriunde de hotel  accesând informațiile online, pe telefonul mobil sau de pe tabletă.
Renunță la hârtii și formulare de feedback prin integrarea modulul de review-uri care cere automat opinia oaspeților.

Soluții gestiune restaurant și livrări la domiciliu

Gestionează comenzile online din softul de gestiune restaurant care include și livrări la domiciliu.
Asigură-te ca înregistrezi corect comenzile venite prin aplicațiile de food delivery, crești nivelul vânzărilor și gradul de satisfacție al clienților.
Tipărește comenzile online pe etichete adezive direct din bucătărie și asigură-te că respecți reglementările autorităților în privința etichetării produselor alimentare livrate prin platforme de food delivery.
Integrează soluția cu orice aplicație de food delivery pentru a ajunge la cât mai multe segmente de piață.

Începe procesul de transformare digitală

Digital Signage retail

Digital Signage

Comunică modern cu fiecare client prin soluțiile noastre pentru digital signage: ecrane cu touchscreen Elo Touch și aplicația EloView.
Folosește afișaje electronice pentru a comunica promoții, campanii și informații, fără a mai irosi bani pe pliante care nu dau rezultate.
Arată-le clienților ultimele oferte când sunt la tine în restaurant, în cafenea, în bar, în hotel sau pensiune și promovează activitățile sau ofertele speciale.

Soluții de fidelizare clienți

Convinge mai mulți clienți să-ți treacă pragul cu ajutorul cardurilor de fidelizare.
Integrează-le cu programele din soluția de vânzări sau programele folosite de întregul lanț hotelier, de restaurant sau de baruri.
Emite și personalizează cu ușurință carduri de reduceri, carduri de puncte, carduri de fidelizare direct din propriul tău birou.

Soluții gestiune catering și cantină la birou

Gestionează mai ușor cantine și servicii de catering pentru a oferi angajaților o experiență de calitate în timpul pauzei de masă.
Implementează un sistem de precomandă prin plasarea unor terminale cu touchscreen prin care angajații sau clienții își pot alege meniul pentru ziua următoare.
Înregistrează comenzile simplu, folosind nume de utilizator și parolă, cardul de angajat, ori brățara RFID.

Întrebări frecvente legate de soluții și echipamente HoReCa

Consultanță specializată
Lucrăm împreună cu tine ca să treci prin procesul de digitalizare cât mai ușor. Alegem împreună soluțiile de care ai nevoie, ținând cont de industrie și planurile de creștere.
Plan de optimizare
Folosim know-how-ul și experiența din practică pentru a găsi sistemul optim pentru tine. Asamblam soluțiile hardware & software și alegem producătorii pornind de la bugetul tău.

Manager de cont
Ai la dispoziție un manager de cont specializat pe verticala ta de business. Acesta cunoaște istoricul contului, cunoaște soluția folosită și vei fi în contact direct cu el pentru a rezolva orice situație.

Specialiști calificați
Vei interacționa cu consultanți certificați, cu o vastă experiență în dezvoltarea de soluții AIDC & POS, renumiți în piață pentru proactivitate și nivelul de expertiză.

Suntem alături de tine telefonic și online 24/7 și ne deplasăm direct pe teren, de fiecare dată când ai nevoie de susținere tehnică pentru a integra soluțiile propuse.
Instalare
Primești sprijin profesional pentru instalarea echipamentelor, oriunde în țară, pentru a ne asigura că înțelegi perfect soluțiile propuse și îți ușurează la maximum activitatea zilnică.
Mentenanță
Poți opta oricând pentru un abonament de suport tehnic prin care ai mereu la dispoziție un specialist gata să intervină pentru sesiuni de întreținere, customizări, testări, resetări sau training-uri complexe.
Service autorizat
Primești un diagnostic și o soluție rapidă la orice problemă apărută. Ai acces la parteneriate strategice cu principalii producători din industrie (Zebra, Citizen, Honeywell, Datalogic) și poți beneficia de contracte speciale de extindere a garanției.

Programează o sesiune de consultanță