Vinde oricând și oricât

și câștigă controlul complet asupra magazinului tău online.

Livrezi comenzile corect și la timp, obții vizibilitate totală asupra stocurilor și ai constant acces la informațiile cheie ale afacerii

Soluții E-commerce Fulfillment

Gestionează dintr-un singur loc tot procesul logistic: de la recepție, depozitare, realizare colete, până la administrare retururi.
Ai vizibilitate totală asupra stocurilor, elimini erorile din procesul de picking, te asiguri că expediezi comenzile corect și fără întârzieri.
Optimizează-ti costurile și timpii de procesare și asigură profitabilitatea magazinului online.

Soluții pentru gestiunea depozitelor (WMS)

Automatizează procesul de vânzare online, de la plasarea comenzii până la livrare, și oferă-le clienților tăi posibilitatea să cumpere oricând și oricât.
Renunță la inventarul realizat manual, cu pixul și hârtia, evită diferențele dintre stocul magazinului fizic și cel online și fii sigur că afișezi în permanență stocul real al produselor.
Organizează stocurile și optimizează inteligent spațiul de depozitare folosind tehnologia A.I.

Easybox

Soluții Click & Collect

Crește gradul de satisfație al clienților și fidelizează-i pe termen lung cu ajutorul unei soluții moderne, flexibile și accesibile.
Oferă-le consumatorilor posibilitatea de a plasa comenzi oricând și ajută-i să economisească timp, ridicându-și produsele de unde vor.
Simplică-ți operațiunile, redu costurile de distribuție și cele cu personalul și scade rata de comenzi nelivrate.

Soluții de mobilitate în eCommerce

Adaptează-ti afacerea la era digitală și asigură-te că rămâi competitiv, integrând în ecosistemul afacerii tale mijloace moderne de inventariere.
Asigură-te că afișezi în permanență stocul corect și că elimini erorile de preț.
Realizează inventarul fără să blochezi întreaga activitate: verifică întregul stoc sau doar câteva loturi rapid și eficient, atunci când ai nevoie.

Soluții de monitorizare a livrărilor

Eficientizează și asigură transparența întregului proces de livrare.
Folosește o soluție modernă bazată pe scanarea codurilor de bare, tehnologie RFID și GPS.
Procesează comenzile mai eficient, folosește mai putină hârtie, crește productivitatea agenților din teren și redu erorile umane.

Întrebări frecvente legate de e-commerce.

Consultanță specializată
Lucrăm împreună cu tine ca să treci prin procesul de digitalizare cât mai ușor. Alegem împreună soluțiile de care ai nevoie, ținând cont de industrie și planurile de creștere.
Plan de optimizare
Folosim know-how-ul și experiența din practică pentru a găsi sistemul optim pentru tine. Asamblam soluțiile hardware & software și alegem producătorii pornind de la bugetul tău.

Manager de cont
Ai la dispoziție un manager de cont specializat pe verticala ta de business. Acesta cunoaște istoricul contului, cunoaște soluția folosită și vei fi în contact direct cu el pentru a rezolva orice situație.

Specialiști calificați
Vei interacționa cu consultanți certificați, cu o vastă experiență în dezvoltarea de soluții AIDC & POS, renumiți în piață pentru proactivitate și nivelul de expertiză.

Suntem alături de tine telefonic și online 24/7 și ne deplasăm direct pe teren, de fiecare dată când ai nevoie de susținere tehnică pentru a integra soluțiile propuse.
Instalare
Primești sprijin profesional pentru instalarea echipamentelor, oriunde în țară, pentru a ne asigura că înțelegi perfect soluțiile propuse și îți ușurează la maximum activitatea zilnică.
Mentenanță
Poți opta oricând pentru un abonament de suport tehnic prin care ai mereu la dispoziție un specialist gata să intervină pentru sesiuni de întreținere, customizări, testări, resetări sau training-uri complexe.
Service autorizat
Primești un diagnostic și o soluție rapidă la orice problemă apărută. Ai acces la parteneriate strategice cu principalii producători din industrie (Zebra, Citizen, Honeywell, Datalogic) și poți beneficia de contracte speciale de extindere a garanției.

Programează o sesiune de consultanță