Soluții de mobilitate în retail:

Viteză, transparență și precizie.

Inventarul joacă un rol proeminent în lanțul de aprovizionare, toate activitățile magazinului tău bazându-se pe administrarea corectă a acestuia, achiziții și transferuri de bunuri. Înțelegerea nevoilor și așteptărilor clienților și administrarea acestora printr-un inventar la zi și disponibil imediat este cheia succesului în retail.

Însă pentru majoritatea proprietarilor de magazine retail inventarul implică închiderea magazinului și pierderea unei zile (sau mai multe) de clienți și vânzări.

Acces instant la inventar

Folosind echipamente de scanare fixe sau mobile poți verifica întregul stoc de produse sau doar anumite loturi care prezintă interes în funcție de nevoile clientelei.

Zero erori de preț

Updated în timp real, poți fi sigur că prețurile disponibile în baza de date sunt cele corecte și eviți astfel situațiile neplăcute în care prețul comunicat nu coincide cu cel de la casă.

+70% eficiență echipă

Cele mai noi tehnici de inventariere permit echipei tale să lucreze mai eficient, mai intuitiv și mai rapid. Astfel, se pot concentra mai mult pe ceea ce te diferențiază: interacțiunea cu clienții.

Opțiuni fixe sau mobile

Poți instala soluții de scanare fixe în depozit în timp ce dotezi personalul cu dispozitive mobile wearable cu acces instant la baza de date atât pentru magazine online cât și pentru hypermarket-uri cu locații fizice.

Începe procesul de transformare digitală

Inventarul: un aspect critic al creșterii substanțiale
pentru orice magazin

Clienții nu au răbdare – vor informații complete fie la o scanare rapidă, fie printr-o conversație cu echipa ta. Greșelile și timpii mari de așteptare pentru un răspuns pot duce la abandonul magazinului tău în favoarea competiției.

Implementarea unei soluții de mobilitate în retail cu multiple puncte de acces fixe și mobile îi va permite echipei tale să acceseze instant informațiile relevante, ducând la clienți care pot avea încredere în răspunsurile furnizate, reducând erorile și nemulțumirea când două informații (cea de la raft și cea de la casă) nu coincid.

Scanare produs casa

Acces instant la inventar

Fie în depozit cu ajutorul echipamentelor de scanare fixe, fie la raft alături de clienții care se află fizic în locație, poți fi sigur că soluțiile pentru retail și e-commerce îți ajută angajații să reacționeze rapid la orice întrebare ce poate duce la o achiziție.

Întregul sistem primește informații din aceeași sursă, constant actualizată în funcție de oferte, intrări noi și apropierea de praguri limită prestabilite.

Furnizăm atât opțiuni care se instalează fix în anumite puncte ale magazinului, cât și dispozitive wearable care pot însoți membri echipei în întregul spațiu de retail, asigurându-le acces instant la orice informație de care clientul are nevoie.

Zero erori de preț

Creșterea e-commerce a dus la mai puține vizite in-store dar la coșuri de cumpărături de o valoare mai mare. Pentru a profita de acest fapt, retailerii trebuie să se asigure că experiența din magazinul fizic este lipsită de erori, iar acest obiectiv include și afișarea prețurilor corecte.

Orice preț greșit comunicat la raft sau orice obiect care apare ca fiind disponibil dar care nu se mai află pe stoc poate duce la pierderea încrederii în afacerea ta și la un client care nu va mai reveni.

Implementând soluțiile de mobilitate pentru retail, te bucuri de siguranța corectitudinii fiecărui preț atât ca etichetă, cât și ca răspuns verbal la interogările unui client. Actualizate în timp real, prețurile noi pot fi accesate cu o scanare simplă folosind echipamente fixe sau mobile oferite anajaților care interacționează la raft.

+70% eficiență echipă

Echipa ta poate fi cel mai bun motor pentru productivitatea magazinului. Pe lângă o ofertă bogată, promoții și prețuri speciale, dezvoltarea abilităților lor și a eficienței trebuie să fie o prioritate.

O fundație solidă în ceea ce privește accesul la informații de inventar permite personalului să se concentreze pe îmbunătățirea calității interacțiunii cu clienții. Eliberați de un sistem greoi de accesat și afectat de erori, membrii echipei tale pot investi mai mult timp în conversații personalizate cu fiecare client în parte, iar acest lucru se transformă în clienții mulțumiți și fideli, și în cifre mai bune pentru vânzări.

Opțiuni fixe sau mobile

Nu toată lumea poate sta tot timpul lângă un echipament fix sau poate face drumul de la raft până în depozit pentru a afla un preț. De asemenea, sunatul unui coleg care nu are acces instant la informații nu duce decât la pierderea răbdării clientului care va abandona produsul.

Deși echipamentele de scanare fixe sunt cel mai des folosite, echipamentele de scanare mobile sunt cele care permit echipei tale să reacționeze rapid la orice cerință a clientului la raft sau să inventarieze instant produse care nu au etichetă cu ajutorul imprimantelor mobile. Cu un simplu gest inventarul este actualizat și clientul primește un răspuns – răspuns care uneori este singurul lucru ce stă în calea unei achiziții.

Programează o sesiune de consultanță