Soluții de mobilitate în retail:

Te bucuri și OFFLINE de aceeași rapiditate și precizie ca în ONLINE

Odată cu dezvoltarea magazinelor online, obiceiurile de cumpărare și de consum s-au transformat, iar principala așteptare a clienților este ca toate tranzactiile să se realizeze RAPID și PRECIS. Întârzierile, erorile sau lipsa de răspunsuri satisfăcătoare ale angajaților sunt greu tolerate de clienți, iar riscul de a-i pierde în favoarea competitorilor ce răspund mai bine acestor cerințe este extrem de crescut.

Folosind soluții de mobilitate în retail, poți realiza managementul întregului magazin dintr-un singur loc, oferind în același timp și echipei posibilitatea de a fi în permanență conectată atât la sistemul central, cât și cu ceilalți membri ai echipei. Astfel, poți verifica instant stocurile existente, printezi pe loc etichetele de care ai nevoie, coordonezi în timp real echipele, iar toate solicitările și întrebările clienților sunt rezolvate în doar câteva momente.

Răspuns imediat la solicitările clienților

Chiar dacă se află într-un magazin fizic, clientul nu trebuie să mai aștepte minute bune până când angajatul merge să verifice sau să afle informațiile solicitate. Oricare ar fi întrebarea, membrii echipei tale vor avea răspunsurile la un click distanță și se pot concentra mai mult pe ceea ce te diferențiază: interacțiunea cu clienții.

Verificare si actualizare rapidă a informațiilor

Folosind un terminal mobil de dimensiunea unui telefon mobil, poți scana și verifica instant toate informațiile esențiale despre produsele tale. Și le poți corecta, printând pe loc etichetele actualizate.

Comunicare & coordonare facilă a echipelor

Prin tehnologia push to talk, echipele tale vor lucra ca un tot unitar, indiferent de distanța dintre ele. Iar coordonatorii pot aloca taskuri și pot verifica implementările în timp real.

Viteză în luarea deciziilor

Informațiile reprezintă putere. Acest lucru este valabil și pentru echipele tale care, având acces imediat la toate datele relevante, pot lua decizii rapid și independent.

Începe procesul de transformare digitală

Adu-ți magazinul în era Retail 4.0 și crește satisfacția clienților care îți trec pragul

Clienții nu au răbdare – vor informații complete, fie la o scanare rapidă, fie printr-o conversație cu echipa ta. Greșelile și timpii mari de așteptare pentru un răspuns pot duce la abandonul magazinului tău în favoarea competiției.

Implementarea unei soluții de mobilitate în retail îți va permite să obții control și vizibilitate totală asupra întregii activități, în timp ce echipa ta va avea acces mult mai rapid la informațiile esențiale și vor putea să se asigure că experiența din magazin este la standardele stabilite.

Scanare produs casa

Răspuns imediat la solicitările clienților

Oferă-i echipei tale tehnologia potrivită pentru a putea accesa instant informațiile dorite, fără să piardă timpul consultând fizic stocurile sau căutând un coleg care are informațiile necesare.

O fundație solidă în ceea ce privește accesul la informații permite personalului să se concentreze pe îmbunătățirea calității interacțiunii cu clienții. Eliberați de un sistem greoi de accesat și afectat de erori, membrii echipei tale pot investi mai mult timp în conversații personalizate cu fiecare client în parte, iar acest lucru se transformă în clienții mulțumiți și fideli, și în cifre mai bune pentru vânzări.

Verificare și actualizare rapidă a informațiilor

Creșterea e-commerce-ului a venit cu două schimbări importante: pe de o parte, au avut loc mai puține vizite în magazinele fizice, dar, cu toate astea, valoarea totală a coșului de cumpăraturi este mai mare.  Pentru a profita de aceste schimbări, retailerii trebuie să se asigure că experiența din magazinul fizic este lipsită de erori și acest obiectiv include și alinierea prețurilor de la raft cu cele afisște pe site sau în magazinul online și actualizarea stocului în timp real

Orice preț greșit comunicat la raft sau orice obiect care apare ca fiind disponibil dar nu care nu se mai află pe stoc poate duce la pierderea încrederii în afacerea ta și la un client care nu va mai reveni.

Implementând soluțiile de mobilitate pentru retail, echipele tale vor avea în dotare atât scannere performante, terminale mobile, conectate la baza de date, cât și imprimante mobile pentru a genera instant etichetele și prețurile actualizate.

Comunicare & coordonare facilă a echipelor

Tehnologia modernă permite comunicarea în timp real  a echipelor, indiferent de distanța dintre ele. Astfel, angajații pot discuta rapid unul la unul sau în grup pentru a soluționa orice situație apărută. Coordonatorii pot face anunțuri la nivel de grup și pot gestiona întreaga activitate în mod unitar, alocând taskuri și urmărind în timp real statusul lor.

O mai bună comunicare înseamnă eliminarea timpilor în care activitatea este blocată din cauza lipsei de informații.

Viteză în luarea deciziilor

De cele mai multe ori, echipele din magazine depind de un coordonator care are acces la informații și cu care își validează fiecare decizie. Dar ce se întâmplă când acel om este în concediu sau părăseste organizația? Ajută-ți echipa să fie cât mai independentă și să poată lua singură deciziile, oferindu-i acces rapid la datele de care are nevoie. Astfel, te asiguri că activitatea poate continua în aceeleași condiții de calitate, indiferent de schimbările apărute în cadrul echipei.

Cu cât gradul de responsabilizare al angajaților crește, cu atât solicitările cliențior pot fi rezolvate mai eficient.

Programează o sesiune de consultanță