Reprezentant servicii clienti

Căutăm un nou coleg care să ni se alăture în departamentul de Customer Support. Dacă ești comunicativ, deschis și găsești mereu soluții pentru provocările apărute cu siguranță te vei integra perfect în echipă.

Ce vei face?

Contactezi telefonic clienții din baza de date alocată și îi informezi despre produsele și serviciile companiei;

Înregistrezi aspectele relevante ale interacțiunii cu clientii în baza de date specifică;

Acorzi suport clienților pentru realizarea comenzilor online;

Identifici corect și găsești cele mai bune soluții pentru clienti oferind răspunsuri profesioniste;

Înregistrezi sugestiile, sesizările și reclamațiile venite din partea clienților si le transmiti către departamentele specializate;

Propui noi modalități de comunicare a informațiilor în scopul creșterii eficienței departamentului;

Furnizezi rapoarte periodice privind activitatea desfășurată.

Ne dorim de la tine:

Să ai abilități de comunicare, vânzare și negociere;

Să cunoști MS Office (Word, Excel, Power Point) la nivel mediu;

Să asimilezi rapid cunoștințele;

Să ai capacitate de planificare, organizare și atenție la detalii.

Reprezinta avantaje

Cunoașterea limbii engleze la un nivel mediu;

Cunoștințele tehnice de IT (hardware, software);

Experiență în Call Center de minim 2 ani.

Ce îți oferim?

Salariu competitiv;

Tichete de masă;

Bonusuri de performanță;

Traininguri ce te vor ajuta să te dezvolți profesional;

Posibilitatea de a lucra de parțial de acasă;

Un mediu de lucru prietenos și motivant.

Aplică pentru acest post!

Ce vei face?

- Contactezi telefonic clienții din baza de date alocată și îi informezi despre produsele și serviciile companiei;

- Înregistrezi aspectele relevante ale interacțiunii cu clientii în baza de date specifică;

- Acorzi suport clienților pentru realizarea comenzilor online;

- Identifici corect și găsești cele mai bune soluții pentru clienti oferind răspunsuri profesioniste;

- Înregistrezi sugestiile, sesizările și reclamațiile venite din partea clienților si le transmiti către departamentele specializate;

- Propui noi modalități de comunicare a informațiilor în scopul creșterii eficienței departamentului;

- Furnizezi rapoarte periodice privind activitatea desfășurată.

Ne dorim de la tine:

- Să ai abilități de comunicare, vânzare și negociere;

- Să cunoști MS Office (Word, Excel, Power Point) la nivel mediu;

- Să asimilezi rapid cunoștințele;

- Să ai capacitate de planificare, organizare și atenție la detalii.

Reprezintă avantaje:

- Cunoașterea limbii engleze la un nivel mediu;

- Cunoștințele tehnice de IT (hardware, software);

- Experiență în Call Center de minim 2 ani.

Ce îți oferim?

- Salariu competitiv;

- Tichete de masă;

- Bonusuri de performanță;

- Traininguri ce te vor ajuta să te dezvolți profesional;

- Posibilitatea de a lucra de parțial de acasă;

- Un mediu de lucru prietenos și motivant.

Aplică pentru acest post!

Hai să ne cunoaștem!