Purchasing Specialist

Suntem în căutarea unui specialist în achiziții cu experiență, pasionat de domeniul procurement și capabil să dezvolte și să implementeze strategii eficiente. Responsabilitățile cheie includ gestionarea relațiilor cu furnizorii, negocierea contractelor și optimizarea procesului de achiziție. Dacă ești o persoană organizată, analitică. și orientată către rezultate, alătură-te echipei noastre și contribuie la creșterea eficienței operaționale a companiei noastre prin îmbunătățiri inteligente și strategice.

Ce vei face?

Creezi și trimiți comenzi de achiziție către furnizori respectând politica companiei;

Negociezi și achiziționezi produsele necesare, prin asigurarea că acestea îndeplinesc specificațiile și pot fi livrate la momentul potrivit, la prețurile cele mai favorabile;

Menții relațiile cu furnizorii existenți și identifici noi oportunități de afaceri;

Evaluezi performanța furnizorilor în funcție de indicatorii de performanță - costul, termenele de livrare, calitatea produselor și condițiile de livrare;

Supraveghezi nivelul stocurilor de produse și eviți deficitul acestora;

Comunici cu departamentul de vânzări cu privire la stocuri și comenzi necesare;

Monitorizezi comenzile de aprovizionare și te asiguri că acestea sunt modificate în urma solicitărilor;

Menții lista de furnizori și sisteme de tarifare actualizate pentru a te asigura că societatea atinge cei mai favorabili termeni comerciali;

Menții o colaborare strânsă cu echipa logistică pentru a te asigura că toate promoțiile și liniile noi de produse sunt livrate la timp.

Ce îți oferim?

Salariu competitiv;

Tichete de masă;

Bonusuri de performanță;

Posibilitatea de a obține certificări ce te vor ajuta să avansezi;

Posibilitatea de a lucra parțial de acasă ;

Un mediu de lucru prietenos și motivant.

Reprezintă avantaje:

Experiență profesională într-un mediu B2B.

Ne dorim de la tine:

Bune cunoștințe și experiență anterioară dovedită de buyer;

Cunoașterea operării cu Microsoft Office (Word, Excel, Outlook);

Aptitudini de comunicare și negociere;

Organizare, disciplină și atenție la detalii;

Fire dinamică și responsabilă;

Abilitatea de a te exprima în limba engleză la un nivel foarte bun (scris sau vorbit);

Abilitatea de a-ți organiza eficient timpul de lucru;

Interes pentru dezvoltarea continuă a carierei.

Aplică pentru acest post!

Ce vei face?

- Gestionezi categoriile de produse care îți vor fi atribuite;

- Menții relatia cu producătorii pentru a fi la curent cu ultimele produse și tehnologii dezvoltate de către aceștia;

- Selectezi și dezvolți noi game de produse, ținând cont de tendintele pietei;

- Asiști la planul de achiziții pe baza prognozei de vânzări și a campaniilor desfășurate;

- Realizezi rapoarte periodice cu informatii cheie privind evoluția portofoliului;

- Comunici cu departamentul de marketing cu privire la lansări de produse noi și promoții;

Ce îți oferim?

- Salariu competitiv;

- Tichete de masă;

- Bonusuri de performanță;

- Posibilitatea de a obține certificări ce te vor ajuta să avansezi;

- Posibilitatea de a lucra de parțial de acasă ;

- Un mediu de lucru prietenos și motivant.

Reprezintă avantaje:

- Experiență pe un post similar;

- Nivel de educație universitar de profil tehnic;

- Permis de conducere.

Ne dorim de la tine:

- Experiență în domeniul IT&C sau o categorie de produse conexă;

- Experiență în utilizarea Microsoft Excel și o excelentă capacitate de lucru cu numere;

- Să ai abilități bune de prezentare a produselor;

- Să fii familiar cu conceptele de aprovizionare și stoc;

- Să ai o gândire creativă pentru a putea dezvolta promotii și oferte atractive;

- Să ai cunostinte avansate de limba engleză.

Aplică pentru acest post!

Hai să ne cunoaștem!