Telecom

Pentru a ramane mereu conectat cu clientii, cu partenerii si intern, cu colegii, va propunem o solutie de comunicare unificata. Destinata companiilor care isi doresc ca, printr-o singura aplicatie, sa poata gestiona zona de telefonie mobilia, mesageria si meeting-urile online, 3CX Phone System este recomandarea noastra pentru modernizarea sistemului de telecomunicatii.

3CX este o aplicatie care gestioneaza un sistem de telefonie IP. Aplicatia administreaza telefoane IP si SIP-trunk-uri (apeluri concomitente directionate printr-un IP principal prin tehnologie VoIP) din cladiri de birouri sau in cloud. 3CX este o aplicatie ce permite organizarea de conferinte web, managementul prezentei si activitatii in interiorul companiei, gestionarea softphone-urilor (aplicatii de convorbiri telefonice prin Internet instalate pe PC-uri) si a aplicatiilor instalate pe smartphone-uri fara costurile si greutatile de setare specifice unei centrale telefonice traditionale.

Principalele caracteristici ale 3CX sunt:

  • Accesibil, usor de instalat si administrat: aveti libertate totala de decizie unde sa-l instalati, ce software si ce hardware utilizati, fara sa fie necesar sa cumparati echipamente suplimentare. 3CX recunoaste si configureaza automat o gama larga de telefoane IP, gateway-uri si SIP-trunk-uri;
  • Gestioneaza retele reale sau virtuale si este scalabil: puteti folosi aplicatia pentru administrarea unei retele de telefonie indiferent ca aveti la dispozitie un server sau un miniPC. Se poate transfera foarte usor pe un alt server sau in cloud, iar, deoarece licentierea nu se face per extensie, beneficiati de flexibilitate cu privire la volumul de utilizatori;
  • Switchboard personalizabil: pentru gestionarea apelurilor de intrare, cu 2 optiuni de distribuire a apelurilor - suna la toti sau prioritizeaza dupa un aspect prestabilit ca timp vorbit sau numar de apeluri deja preluate;
  • Setare alerte SLA: pentru situatiile cand agentii nu raspund si apelantul inchide sau se termina timpul de asteptare setat;
  • Control total: alegeti orice provider pentru gazduirea aplicatiei in cloud – e preferabil sa platiti un tarif lunar mai redus pentru gazduire, fara sa va asumati contracte pe termen lung, decat un pret mai ridicat per interior (extensie).

Beneficiile folosirii aplicatiei 3CX:

  • Scaderea costurilor cu pana la 80% fata de o centrala telefonica traditionala;
  • Cresterea producativitatii datorita folosirii aceluiasi software pentru clienti externi, clienti interni, parteneri si interdepartamental;
  • Cresterea mobilitatii (aplicatii mobile se pot instalasa pe orice dispozitiv smart astfel incat convorbirile pot avea loc oriunde);
  • Intre utilizatorii aplicatiei, orice tip de comunicatie este gratuita, de la apeluri telefonice, la mesaje si conferinte;
  • Apelurile telefonice intre birouri sunt gratuite, iar clientii pot lua legatura cu dumneavoastra de oriunde din lume, cu costuri foarte reduse;
  • Implemenatarea se poate realiza in cateva minute pe servere sau PC-uri ce ruleaza Windows, iOS sau Linux ori poate fi virtualizata pe Hyper-V sau VMWare;
  • Sabloane de configurare disponibile pentru o gama larga de telefoane IP, SIP-trunk-uri, gateway-uri, provideri VoIP;
  • Aplicatii pentru mobil pentru sisteme Android si iOS.

Pentru detalii privind pachetele 3CX disponibile va rugam sa ne contactati.